Autor |
Agnes
Administrator
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Czw 22:37, 02 Lut 2006
|
|
Wiadomość |
|
Pozycja, specjalny atrybut niezależny od gracza. Atrybuty losowane są przez specjalny program (własnej roboty) który losuje ich poziom startowy i która to pozycja dla danego gracza. Opisane tutaj dla wiedzy gracza.
Mentor - Ta cecha mówi ze jeden (Ojciec?) lub kilku starszych troszczy się o ciebie. Wartość tej cechy określa status twojego mentora we wspólnocie Kainitów.
* Mentor jest obywatelem o małych wpływach
**Mentor jest starszym, który cieszy się szacunkiem
*** Mentor ma silne wpływy w mieście
**** Mentor jest księciem i ma nad miastem wielką władzę
***** Mentor ma wielką władzę wykraczającą poza jego domenę
Mienie - Dobytek średniowiecznych ludzi rzadko przybiera statyczne formy. W większości przypadków składa się z ziemi i zwierząt, a więc rzeczy przynoszących zyski tylko wtedy, gdy ktoś się nimi zajmuje.
* Skąpe zasoby: Wystarcza na najpotrzebniejsze rzeczy - buty i odzież, gdy poprzednie się zniszczą - ale na nic więcej
** Wystarczające zasoby: Zaspokajasz podstawowe potrzeby i zostaje jeszcze szyling czy dwa miesięcznie
*** Komfort finansowy: Możesz mieć mały dom i kilka przymiotów zasobnego życia. Zarabiasz rocznie pięć librum (ponad przeciętność). Na wydatki zostaje ci pięć szylingów miesięcznie. Jeśli chciałbyś(abyś) wyprzedzać majatek i wynieść się nie uzyskasz więcej niż pięć librum.
**** Bogactwo: Masz duży dom lub mały dworek. Możesz posiadać wioskę lub być zamożnym kupcem. Możesz mieć konia i z pewnością masz kilku służących (Jak się przed nimi maskujesz? Ci, lojalni zaliczają się do Świty). Dodatkowo masz pięć szylingów miesięcznego dochodu. Podsumowując, twój majątek wart jest około 400 librum.
***** Wielkie bogactwo: Możesz posiadać zamek i rozległe ziemie (10-20 wiosek) lub prowadzić wielkie imperium handlowe. Gdybyś chciał wydać swoje pieniądze, mógłbyś kupić wielką posiadłość razem ze stajniami, służbą itp. i nadal zachowałbyś librum na miesięczne wydatki. Twoje mienie warte jest tysiące librum, jeśli znalazłbyś kogoś wystarczająco bogatego, żeby je kupił.
Pokolenie - Zakładamy, że normalne, początkujące wampiry w sagach Bloodline są XII pokolenia. Chociaż może się wydawać, że to bardzo daleko od Kaina, zakładamy, że spowodowane jest to okolicznościami, które w Bloodline niemal wymuszają na wampirach Przeistaczanie licznego potomstwa. Bohaterowie wcześniejszych pokoleń mogą mocno zaburzyć przebieg całej sagi, dlatego decyzję o możliwościach używania tej cechy Pozycji pozostawiamy do rozwagi każdego Narratora.
* XI pokolenie
** X pokolenie
*** IX pokolenie
**** VIII pokolenie
***** VII pokolenie
Sprzymierzeńcy - Twoimi sprzymierzeńcami są śmiertelni, którzy służa ci pomocą i wsparciem, mogą należeć do twojej rodziny lub przyjaciół albo stanowić organizację, z którą sympatyzujesz.
* 1 Sprzymierzeńiec o umiarkowanych wpływach i władzy
** 2 Sprzymierzeńców, obaj o umiarkowanej władzy
*** 3 Sprzymierzeńców, jeden z nich całkiem wpływowy
**** 4 Sprzymierzeńców, jeden z nich bardzo wpływowy
***** 5 Sprzymierzeńców, jeden z nich wyjątkowo wpływowy
Status - We wspólnocie Kainitów jesteś kimś o ustalonej reputacji i pozycji. Twój status wypływa ze statusu twojego Ojca i reputacji klanu, do którego należysz.
* Znany: Nowicjusz
** Szanowany: Obywatel
*** Wysoki Status: Starszy
**** Potężny: Członek Starszyzny
***** Eminencja: Książę
Świta - Masz jednego lub kilku służących i asystentów, którzy są twoimi lojalnymi i niezawodnymi towarzyszami. Świta może składać się z ghuli, z osób związanych z tobą Przysięgą Krwi albo z ludzi, którzy poddali się przez lata twojej Dominacji i nie potrafią już samodzielnie działać czy też są tak zauroczeni twoją Prezencją, że zrobią dla ciebie wszystko.
* I członek Świty
** II członków Świty
*** III członków Świty
**** IV członków Świty
***** V członków Świty
Trzoda - Stworzyłeś sobie grupę śmiertelników, których bez obaw możesz traktować jako stałych żywicieli. Trzoda spełnia również funkcje ochronne i usługowe.
* III żywicieli
** VII żywicieli
*** XV żywicieli
**** XXX żywicieli
***** L żywicieli
Wpływy - Wpływy określają możliwości bohatera w zmienianiu świata śmiertelników. Oczywiście, mają swoje ograniczenia. W średniowiecznym świecie niewiele dzieje się w nocy. Arystokraci mogą ucztować i bawić się, podobnie chłopstwo może swiętować po zmroku, ale noc jest zwykle czasem załatwiania prywatnych spraw i odpoczynku - nie ma telefonów, telefaksów, sieci komputerowej ani usług pocztowych, dzięki którym można by sterować wydarzeniami na odległosć.
* Umiarkowane wpływy ; kontrolujesz nieco władzy w miasteczku
** Dobre powiązania; wpływ na politykę miasta
*** Wpływowa pozycja; pewien wpływ na baronię lub sporo silnych parafii
**** Wysoki status społeczny; wspołrządzisz krajem lub diecezją
***** Rozległe wpływy; twoje sugestie mogą docierać do uszu króla
Znajomości - W różnych okresach swego życia poznałeś wielu ludzi - stanowią oni dla ciebie nieocenione źródło informacji i pomocy, które pewnego dnia mogą okazać się bardzo przydatne.
* Jedna bliższa znajomość
** Dwie bliższe znajomości
*** Trzy bliższe znajomości
**** Cztery bliższe znajomości
***** Pięć bliższych znajomości
Post został pochwalony 0 razy
|
|